مهندسی برق قدرت و شبکه های انتقال و توزیع

مهندسی برق قدرت و شبکه های انتقال و توزیع

ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
مهندسی برق قدرت و شبکه های انتقال و توزیع

مهندسی برق قدرت و شبکه های انتقال و توزیع

ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دانشجویان برق(ورودی سال های ۸۴ و ۸۷) دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر

عکسهای دانشجویی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر

  سری اول  (دانشجویان برق ورودی ۸۷)  

   

   سری دوم  (دانشجویان برق ورودی ۸۴)       


  سری سوم (اولین گردهمایی فارغ التحصیلان ورودی 87 دانشکده برق 92/2/2 )

   

نظرات 72 + ارسال نظر
رضا سامانی 1389/12/20 ساعت 16:17

سلام هادی جان من رضا سامانی هستم که کلاس چهارم ابتدایی با هم در مدرسه اندیشه همکلاسی بودیم خیلی خوشحال شدم که فهمیدم مهندسی برق می خونی منم الان مشهد شیمی می خونم اگه دوست داشتی به من ایمیل بزن بای بای

محمد گورکانی یزدی 1389/12/20 ساعت 23:42

آقای مهندس خوزانی واقعا که گل کاشتی امیدوارم توی همه کارات موفق باشید

ممنون دوست عزیزم

ع.س 1389/12/21 ساعت 10:37

سلام !اگه امکان داره مطالب بیشتری در مورد روشنایی معابر بگذارید

شهرستان الیگودرز 1389/12/22 ساعت 13:17

ای کاش ماهم در دوران بعد از دانشگاه از این قرار ها می گذاشتیم یادش بخیر-کار زیبایی هست!
علیرضا بختیاری کارمند اداره برق الیگودرز

در خواست 1389/12/25 ساعت 18:22

من یکی از پروژه های شما را می خواستم بخرم ولی نمیشه چطور متونم بخرم؟ راه دیگه ای هست؟فقط زود جوابمو بدید تا اریبشت وقت دارم

دوست خوبم شما می توانید در قسمت ((تماس با من)) که در زیر عنوان وبلاگ قرار دارد پیام یا در خواست خود را بیان کنید تا پاسخگوی مشکلات احتمالی در خرید اینترنتی باشیم.در روش دوم خرید می توانید در خواست خرید پروژه دهید تا شماره حسابی به ایمیل شما ارسال گردد(توضیحات بیشتر برای درخواست خرید غیر اینترنتی بعدا برای شما داده خواهد شد)

محمدی 1389/12/29 ساعت 01:14

موضوعاتت فوق العاده است

آقای مهندس حداد اگر می تونید تا نیمه خرداد 90 پروژه ای با موضوع ((اصول کارکرد نیروگاه های آبی-اتمی)) برای من تهیه کنید به ایمیل من اطلاع دهید .هزینه آن را هم هر چه قدر باشد به حسابتان واریز خواهم کرد فقط زود به من اطلاع بدید منتظرتان هستم .
محمد جواد نصر اصفهانی دانشجوی برق قدرت دانشگاه آزاد خمینی شهر mj_nasr68@gmail.com

سمیه صفوی زاده 1390/01/07 ساعت 23:27

آقای حداد از این که تونستم با مطالبت پروژه دانشگاهی ام را جور کنم ازت متشکرم

بهزاد نبوی زاده 1390/01/10 ساعت 15:32

سلام از این که زحمت زیادی کشیدی تا این اطلاعات را در اختیار دانشجویان قرار بدی خیلی خوشحالم خدا قوت

زهرا شکرانی 1390/01/12 ساعت 13:34

فایل هدیه وبلاگتون خیلی خوب بود از این که مرا به دوران کودکی ام بردیممنونم . شکرانی-شاهرود

نا شناس 1390/01/16 ساعت 21:41

اگه لطف بکنید و طریقه ساخت انواع دکل ها و تیر های برق را هم بنویسید ممنون میشم

مهسا 1390/01/22 ساعت 23:12

سلام . من دانشجوی ترم آخر قدرت هستم. دنبال پروژه ای با عنوان بررسی انواع ترانس های عایق شده با گاز sf6 هستم. قیمت اصلا برام مهم نیست. لطفا هر چه سریعتر بهم خبر بدین ممنونم. 09191419986 این شماره تماسمه. ممنون

مهدی نیکبخت بروجنی 1390/01/25 ساعت 23:19

سلام آقای حداد. سال نو مبارک
من دوتا پروژه میخوام برای در س تاسیسات با موضوعهای طراحی شبکه و تاسیسات یک مجموعه ساختمانی بیشتر از ۱۰ واحد و دوم طراحی و چیدمان روشنایی یک مجموعه ساختمانی یا صنعتی یا خیابانی.
با تشکر
mehdi_bk58@yahoo.com

دوست خوب و همکلاسی دوران دانشگاهم ! سلام
بنابر درخواست شما فایلی به ایمیل شما ارسال می گردد امید است مورد رضایت قرار گیرد .
موفق باشید

salam aghaye mohandes
omidvaram
sali khoob va sarshare az movafaghiat dashteh bashid.

--
Best Regards.
Iman Sadeghkhani
www.sadeghkhani.ir

خانم احمدیان 1390/01/26 ساعت 15:01

لطفا نقشه های مداری در مورد چگونه قرار گرفتن رله هایی مثل اورکارنت -اضافه ولتاز و غیره مطالبی قرار دهید

بابک 1390/01/28 ساعت 15:39

واقعا که کارت عالیه
چشم نخوری ان شاء اله!

ممنون از لطفتان. پاینده باشید

لیلا شهریاری 1390/02/01 ساعت 11:17

سپاس

آقای مهندس حداد از بابت پروژه خیلی ممنونم.لطف کنید مبلغ پروژه و شماره حسابتون را بدین تا از خجالتتون در بیام.

پوریا 1390/02/05 ساعت 16:23

دادا خیلی دمت گرم,این مطلب دکل و پایه ها خیلی بدردم خورد. بازم ممنون

سید هادی افضلی 1390/02/12 ساعت 18:54

سلام رفیق قدیمی پارسال دوست امسال آشنا سایت هم که خوشگل کردی چه خبر از بچه ها شنیدم که برج 4 اعزام داری گفتم ابنجوری از حال هم با خبر بشویم بعدا نگی بچه ها چه بی معرفت بودن خبری از ما نگرفتن حداد جان ما به فکرتیم

عهد کردم که بدهکار نباشم به کسی*****وای از دست محبت که بدهکارم کرد...

****************

میتونم بگم!
ادعا نمی کنم که همواره به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم ولی می توانم ادعا کنم لحظاتی هم که به یادشان نیستم دوستشان دارم*


ممنون از لطف و محبتت
خیلی دوستت دارم هادی جان !

پیشنهاد 1390/02/13 ساعت 17:46

سلام
مطالب ولینکهایتان مفید است
1-در مورد خطا وراههای شناسایی خطاها در شبکه های توزیع ویافتن محل خطا ویا مسیر معیوب وهمچنین دستگاهی که بتواند محل خطارادر شبکه هاای فشار متوسط نشان دهداگر اطلاعاتی دارید ممنونم
2-درمطالب ارایه شده اگر عکس -نمودار ویا شکل مرتبط با موضوع باشد خیلی خوب است

فرزاد 1390/02/15 ساعت 10:15

با عرض سلام خدمت مهندس وبرادر عزیز ودلسوزمان.
در صورت امکان اطلاعات خیلی مختصر در مورد مبحث دیماند اگر در دسترس دارید بی نصیبمان نذارید باور کنید نیازمندم.ممنون وتشکر
FARZADJANAKI@GMAIL.COM

آبکار اصفهانی 1390/02/19 ساعت 22:30

بابا خیلی کارت درسته

i love you 1390/02/27 ساعت 21:44

خیلی گلی

زهرا خوشنویس 1390/02/28 ساعت 23:40

با سلام
من در حال کار کردن بر روی پروژه ای در زمینه صحت عملکرد کنتورهای برق خانگی می باشم . چگونه می توانم اطلاعاتی در زمینه های زیر بدست آورم :
۱- آزمون صحت عملکرد یا کارآیی کنتورهای برق بر اساس چه استاندارد هایی انجام می شود؟
۲- استانداردها از استانداردهای ملی ایران هستند یا استانداردهای داخلی شرکت برق می باشند؟
۳- روشهای کالیبراسیون کنتورهای برق خانگی چیست و بر اساس چه استانداردهایی کالیبراسیون انجام می شود؟
۴- برای کالیبراسیون تجهیزات خانگی به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

با سلام
چندین سایت تخصصی در همین زمینه به ایمیل شما معرفی و ارسال میگردد امید است مفید واقع شود
موفق باشید

حسن 1390/02/31 ساعت 11:48

با سلام و خسته نباشید
آقای مهندس یه سوالی داشتم! میخواستم بدونم که تست میگری که قبل از راه اندازی پمپی که رطوبت بش رسیده به چه صورته و با چه دستگاهی انجام میشه! شما اطلاعاتی در این زمینه دارید؟
موفق و مؤید باشیدmhalizade@gmail.com

ق.س 1390/03/04 ساعت 11:29

samsami5@yahoo.com
سلام سایت خوبی داری خسته نباشی
کاش میشد عضو شد تا هر خبرجدیدی شد برا مخاطبان ایمیل میکردید شایدم باشه ولی من ندیدم
چطور میتونیم با هم کار کنیم ؟

با تشکر از پیشنهاد شما !
در تلاشم این امکان را فراهم کنم . موفق باشید

روح اله جعفری 1390/03/10 ساعت 22:04

حداد جان خیلی مخلصیم

محمد رضا ابطحی 1390/03/15 ساعت 21:40

خواهشا مطلبی هم درباره فرق بین موتور ها و ماشینهای AC و DC بنویسید

محبوبه-شیراز 1390/03/17 ساعت 16:50

سلام پسر خوب! کاری که پیش گرفته ای خیلی خوبه حتما ثواب هم داره

یه رفیق با مرام 1390/03/19 ساعت 18:13

عکس مربوط به حریم خط پاک شده است
جهت اطلاع

علی 1390/03/25 ساعت 13:26

سلام دوست عزیز پروژه در مورد آزمایشات و تستهای عایقی بر روی کلیدهای قدرت (برکر یا دژنکتور(
می خواستم که کاملا توضیح انواع کلیدهای قدرت و اجرا و همراه با استاندارد IEC
را دارا باشد لطفا سریعتر اطلاع دهید متشکر می شوم در ضمن استادمان خیلی سختگیر است و پروژه قوی می خواهد اگر می توانید کمکم کنید زودتر اطلاع دهید چون هفته بعد با ارائه دهم با زهم متشکرم لطف کمکم کنید

خواهشمند است پاسخ خود را در ایمیل خود ببینید موفق باشید

فرید 1390/03/26 ساعت 14:27

از زحمات و مطالب بسیار خوب شما تشکر می کنم لطفا اگر اطلاعات دیگری به دست آوردید من را هم در جریان بگذارید با تشکر faridmomenzade@gmail.com

دوست عزیز ایمیل شما در سیستم خبرنامه ثبت شد .از این پس به محض بروز شدن وبلاگ لینک مربوطه ارسال خواهد شد موفق باشید

یک دوست 1390/04/04 ساعت 19:18

امیدوارم موفق و باشی و از زحماتت تشکر می کنم

قربانی 1390/04/11 ساعت 18:10

سلام مهندس انگاری رفتی سربازی؟ چند وقتیه خبری ازت نیست؟

یه دوست 1390/05/08 ساعت 15:26

سلام وبلاگ خوبی داری،می خواستم با هم تبادل لینک کنیم.
www.energy.40sotoon.net

دوست خوبم ! در اولین فرصت درخواست شما اعمال میشود. موفق باشید

محسن طباطبایی 1390/05/21 ساعت 12:29

وبلاگ خیلی خوبی داری و به من خیلی تونستی کمک کنی !

تشخیص سرهای ترانس 1390/06/09 ساعت 12:42

سلام مهندس
خسته نباشید
میخواستم ببینم تشخیص ترانسی که نمیدانم کدام سر ثانویه و کدام سر اولیه است چیست؟
آیا این قاعده برای ترانس های مثلا ۱۲ ولت و ترانس های فشار قوی یکسان است؟
با تشکر

دوست خوبم پاسخ سوال به ایمیل شما ارسال شد موفق باشید

آتش سوزان 1390/06/15 ساعت 00:00

عکس های دانشجویی خیلی قشنگ بود کار جالبی کردی!

سهیل عزیزپور 1390/06/18 ساعت 13:25

چند بار تا حالا به وبلاگت سر زدم چرا مطالب جدید نداره ؟ هستی؟

امین حاجیان 1390/08/15 ساعت 17:31

خیلی گلی حداد جان !

فرزانه 1390/08/19 ساعت 17:02

از مطالب خیلی خوبتون تشکر می کنم

احسان eh135714@yahoo.com 1390/08/29 ساعت 11:41

سلام- من یک سوال داشتم
ممنون میشم اگه بنده رو راهنمایی بفرمایید.
آیا شرکت برق در قبال زمینی که خطوط انتقال برق از داخلشون رد میشه حق و حقوقی داره؟
اگر یک روز خط انتقال جمع آوری بشه شرکت برق حقی در خصوص املاک موجود در مسیر خط داره یا نه؟
اصلا زمانیکه یک خط انتقال طراحی میشه و کلید میخوره آیا شرکت برق باید پولی به مالکین زمین ها بده یا نه؟
پیشاپیش متشکرم

چطوری جناب سروان
خوبی دنبل پروژه خوردم به این سایت که اسمت پایینش نوشته بود .موفق باشی . اومدی مارو بیخبر نذار

علیرضا 1390/09/24 ساعت 17:00

باسلام وخسته نباشید
خواستم تشکری کنم از اطلاعاتی که در این سایت در اختیار بینندگان گذاشته اید ارزوی موفقیت روز افزونتان را دارم .
علیرضا عطایی

خوبی پسر جان؟کجاییی؟ من اتفاقی لینکت رو دیدم.عکس هارو کامل ندیدو رمز میخواد برام بفرست.مر30000000000000
رستی اکه تونستی عکسهای خودمو به ایمیلو سند کن.بای

محمد 1390/10/15 ساعت 16:51

سلام مهندس جان
من خودم مهندس الکترونیکم ولی یکسری از مطالب که در مورد فشار قوی بود خیلی جالب بود

روزبه 1390/11/04 ساعت 15:40

سلام آقا هادی خوبی من از سایت خوبتون خیلی خوشم اومده خواستم اگه مایلید با هم تبادل اطلاعات و لینک انجام بدیم . من خودم دانشجوی مهندسی برق قدرت دانشگاه آزاد همدانم.
www.power2tecnology.blogfa.com

معاوضه پروژه 1390/11/20 ساعت 17:49

با سلام دنبال پروژه ای تحت عنوان روش های کاهش تلفات در سیستم توزیع انرژی میگردم.
پروژه ای رو واستون میفرستم.فقط زمانم خیلی کمه.اگه امکان داره تا 2روزه دیگه بفرستین واسم.
با تشکر

محمد امین واقعی 1390/12/06 ساعت 14:28

سلام مجدد
من میخواستم چند تا از مقلات رو بخرم ولی درگاه پرداخت FAULT میدهد
لطفا یک شماره کارت از کارتهای شبکه شتاب اعلام کنید که مستقیما به حسابتان مبلغ مورد نظر را واریز کنیم یا نحوه پرداخت دیگری رو اعلام کنید
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد